Friday, February 18, 2011

Molek molek.

Tiada persediaan, tiada perbincangan, tiada kata sepakat dan ia nya adalah secara kebetulan dah tidak disangka. Hoo-hoo-hooorraaayyy! Hahaha, harini dimana saya dan LB tersayang, Nonie ke Nation Drive Wilayah. Oh buat gapo mu kak sano? Ganyang oghey deh? Tak lerr, gi bekwoh hahahaha. FtnEzrn noob noob sangat noooob! Hahaha, maen maen jelah. HAK ALAH! Hahaha hint disitu. Phewww~~~ Sumpah lari tajuk sekarang ni haha. Well well well, kenapa mesti kau ikut cara orang laen eh? Eh hell-oh, cari identiti sendiri boleh nggak? Heheheheheheheheh BOOOOYEAAHHHH! :P eh #terasake

Ok, cemni. Harini adalah hari panas sedunia agaknya. Hari hari panas. Tapi nak memekak tan tentu pasal pun tak boleh jugak kan? Bukan kuasa kita pun. Haa, so yes. Terima je. Maka dengan itu, Nonie & saya ke Nation Drive Wilayah sebab nak pergi daftar memandu. Heh, I know right? Orang laen dah dapat P pun Faten, kau baru tergedek gedek nak pergi daftar. Oh yeah? Biarkan lah, cepat atau lambat bukan masalah. yang nak belajar siapa? Kau ke aku? Awak atau saya? Mu or me? You or I? EUWWW! Saya k, saya (':

Haaa, ni nak habaq ni. Tanpa diduga ni, hehe. Saya telah memberitahu Nonie bahawa harini saya nak pakai baju kurung. Ok tak lawak lah kan? Biasa je. Nonie terkejut. Dia cakap ekau domam ke janggggg? Hahahah ssiiihhyyyooottttt. Ok, boleh terima lagi ni. Alasan saya, malas nak pakai seluar. Memang pun. Kalau pakai seluar, nanti kena iron baju lagi. Hmm, tapi sebenarnya memang hati ni dah cakap nak pakai baju kurrrrrung! Tak kira, lantak lah. Baju aku hahaha. Ok, pastu Nonie cakap "weh ten pakai jelah. rindu kottt. lantak lah orang nak cakap papepun" Seeeeeeeeeee! Wa tak paksa dia k? Dia yang nak pakai. Hahaha tarak hal lah kan. Saya dengan selamba mamba nya jawap, "weh, aku memang nak pakai pun. sebab tadi aku tengok Anna Rafali, so yes. aku nak pakai baju kurung. harini jadi Anna Rafali jap" Hahahahahaha mampus haku mampus hahahahaha -..-

Yang rasa nak plangkong Nonie tu kan, bila dia cakap "weh ok ah tu Anna Rafali. pasni nama kau Aten Radzaly. dah dekat dah tuuu hahahahhaha" pokemooon betul minah ni. Ok, memang kitorang pakai k. Kemaen lagi gelak bila tengok masing masing. Hahaha, dengan suhu kepanasan yang melampau. Bila pakai baju kurung, haihhhhh. Memang segar! Asssssseeeeeekkkkkkk~~~ Hahahaha, memang YES LAAA kan. Tak molek namanya? Hahaha ya ampun. Sabauuu jelaaa heh. Wahhh, first time lah kan pakai baju kurung bila kluar cmni hahaha jakunese jap. Tapi heyya, not bad lah k. So comfortable. I tell yaaaaaaa. Haaaa. Bak kata Nonie, perubahan imej yang paling drastik hahahaha lantak lah kan. Pedulik hapeeeee :D

Setelah sekian lama craving for Chicken Rice Roasted, yes yes yes FINALLY! Dapat jugak makan hehehe. Biasalah kalau dah ke SOGO, memang tu jelah yang menjadi pilihan. Tapi mata ni kemaen melirik lirik manja lagi dekat Secret Recipe. Haihhh, nak ajak Nonie makan dekat situ tapi masing masing belum kaya lagi hahahaha dapat tengok jelah kan. Takpe takpe, esok lusa tulat mulat pun ada Faten. Kau nak makan kat atas ke, bawah ke masih ada. Hahaha ok ok (: Sebenarnya sayu jap bila makan dekat situ. Sebab Captain pernah makan dekat situ, pun makan Chicken Rice Roasted... zzzzz -..- K, takde kena mengena hahahaha noob.

Nonie je faham sekarang ni hahaha. Dan harini jugak lah aku bukak pekung di dada ni. Eh betul ke? Haa, nassssib lah kalau salah. Maen tibai je tu. Hahahahaha yang selama ni orang duk kenakan aku, duk tanya itu ini, duk sibuk hal aku dengan dia, duk kenen kenen kan aku dan dia, duk kepoh kepoh benda yang tak masuk akal walhal aku sendiri tidak mempunyai perasaan lebih dari seorang kawan. Cukup sebagai kawan. Cukup. Hahahahaha peace yoooo! :O Kau fikir eh, kawan je. Takkan aku nak lebih lebih? Memang tak ah kan. Dia ada awek. Dia ada life. Am not good for him. He's just my best-boyfriend doesn't mean he must be my partner. Nottttt -..- Takde kerja lah weh. Cerita ni lawak Faten, yang kau bajet serious pehhhal laa? Hahahah k k k, coooool hunnay. So yeah, Nonie tahu segala2 nya sekarang. Hehehehe malu lah do bila cerita. Nonie pun macam "eeeeeeeee, kau tak pernah nak bgtau aku kan" hahahahah sorrrrreeeeehhhhh~~~ :-)

Tapi tulah kan, bila kita dah anggap kawan atau lebih molek lagi bila kita cop dia as a "kawan baik lelaki" pastu go camtu je. Bukan go ah, macam entah. Apa salah aku? Senang cerita apa salah ktorang? Tapi biarlah. mungkin dia seorang yang terlalu berahsia atau kemungkinan dibelenggu dengan masalah? Pun taktahu lah nak explain cemana lagi. Tak pun sekarang makin bahagia dengan awek dia? Lagi bagus. Yela, atleast dia senang hati kan. Atleast he's jovial with his loved ones. Thanks to Allah (: Tapi sedeh jugak lah, dah lah kawan kan. Amek result dah tentu tentu bertembung gak muka dia. Ok, what done is done k. Tsktsktsk )': Lantak lan botak. Aku lagi rindu abang botak lalalalalalalalala :D Tak dinafikan yee hehehuhuhoho. Kepada Captain, saya harap saya boleh jumpa awak. Hahahahah jadah gatal lah kau ni Faten hahaha. Ok, sumpah nak tunjuk dekat Ibu nanti. Tu haaaaa Captain yang saya kagumi hahahahahaha takde keje. Ingat sikit pasal resssssult! HAHAHA :S

Hi Captain, just wanna say that I. Miss. You. Hahahaha I know that y'gonna treat me ice-cream w/ gummy bear or cake? Fuuuuhhhhhhh, sayang abeeeeeeng hahahaha LOL.Sebab lu selalu buat wa gelak macam dunia ni mak apak wa yang pegang pulak kan. Hahahha ok lah, takcare Captain Captivity hehehehe :-) Nanti dekat sekolah Ibu boleh lah jumpa mama dia kan. Hahahahahahah MEMANG TAK LAAAAAHHHH. Bak kata Babat "kau memang mintak kaki doooollllll" hahahahahah masuk air lah aku ni. Captain punya masuk air lagi lah tak boleh bla. Dia kata "lu ni Terrorist". Kuasssam! Hahahaha lawak noks. Weh, wa rindu lu ohh. Taktau nak cakap cemana dah. Wa taknak ingat memori daun pisang masa dekat sekolah sorang2 ohh. Wa nak cerita dengan lu jugak. Wa tunggu lu hihihihihihi.
Jovial girl,
NrFtnEzrn.

No comments:

Post a Comment